Wednesday 6 March 2013

Keluargaku bahagiaku..

Assalamu'alaikum w.b.t dan salam sejahtera..selamat pagi jika anda baca pada waktu pagi..he3

Setiap insan mengimpikan sebuah keluarga yg bahagia kan??kebahagiaan itu tidak akan hadir jika kedua ibu bapa tidak menjalankan tanggungjawabnya dengan amanah dan berwibawa..walaupun begitu , kita harus ingat..kadangkala bukan salah ibu bapa..ada tu salah anak2 sendiri..bergaul dengan rakan2 yang membawanya terjebak dengan gejala negatif..

Alhamdulillah..saya berasa bersyukur dengan Allah kerana melahirkan saya dalam keluarga yang bahagia dan meminjamkan saya ahli keluarga yang bahagia..kaluarga kami lebih kepada sebuah keluarga yang simple dan hapy go lucky..memang riuh keluarga bila berkumpul bersama..gelak tawa akan kedengaran..

Setiap kali cuti, kami akan keluar bersama menghabiskan waktu yg terluang..yelah..bukan senang nak berkumpul jika masing2 dah bekerjaya..sebuah keluarga akan makin rapat apabila masalah dikongsi bersama, keluar bersiar2 bersama dan memberi peluang kepada diri masing2 untuk memilih kehidupan utk menjadi lebih baik..

alhamdulillah..inilah wajah2 yg Allah pinjmkan pada saya utk bersama harungi kehidupan ini di dunia dan insyaAllah di akhirat jua..kami banyak berkongsi cerita dan hobi yang sama..itulah juga antara rahsia kebahagiaan keluarga kami..boleh dikatakan..tiada rahsia antara kami.. ^_^


Ni pula adalah antara gambar kami meluangkan masa bersama....



Semoga perhubungan kekeluargaan anda juga dalam rahmat Allah..ameen...
Bergembiralah dengan kehidupan..jangan sia2kan segala kenikmatan yang Allah beri dan mohonlah agar kita sentiasa dalam iman dan keredhaan Allah..sia-sialah kehidupan jika kehidupan yg kita lalui tiada restu dan petunjuk Illahi..

sekian..wassalam.. (^^,)v

No comments:

Post a Comment